HTML

Vámpírként

Ez a történet egy lány naplóbejegyzéseiről fog szólni. A leírások nem valami részletesek, hiszen mindenki másra koncentrál a naplójában és más a leírási stílusa.

Friss topikok

  • Nofete: Köszi szépen neked is nagyon boldog karácsonyt!!!! Azt már tudom, hogyan fogom folytatni, de azt m... (2008.12.26. 10:07)
  • Sabine Aquila: Rendben. Én már nagyon várom a folytatást :D (2008.11.01. 15:55)
  • Nofete: Örülök, hogy tetszik. Most néhány napig nem leszek itthon, de amint hazaérek folytatom. Remélem ut... (2008.04.02. 21:19)

Linkblog

2010.10.22. 21:22 Nofete

...zajtalanul sétáltam hozzá. Először észre sem vett, majd megérezve, hogy figyelem, rám emelte a tekintetét. Meglepő módon nem ijedt meg tőlem, hanem felült és a szemembe nézve ezt kérdezte: - Te angyal vagy? - Teljesen lefagytam, hiszen a hangja teljes mértékben Szerénára emlékeztetett. A kislány jobban hasonlít rá mint hittem. A szőke haja, az arca, a szemei... Ó Istenem azok a szemek! Pontos másolata a húgoménak, csupán most félelem és kíváncsiság is vegyült bele. A kislány gyorsan felállt és elém lépett kérdő tekintettel, hiszen nem válaszoltam neki. - Miért gondolod azt, hogy angyal vagyok? - Kérdeztem tőle mosolyogva. Visszamosolygott és ezt felelte: - Anyu mesélte, hogy angyalként a mennyben laksz. Most ugye azért jöttél le hozzám, hogy visszahozd nekem anyut? - belesajdult a szívem ezt a kérdést hallva, mert közben a szemében szomorúságot, reményt és a hihetetlenül nagy belém vetett hitet láttam. Szinte nem is ismertem az unokahúgom, de ezalatt az egy perc alatt belopta magát a szívembe. Segítenem kell neki, el fogom űzni a szeméből a szomorúságot. Többé nem hagyom a családomat szenvedni, éppen eleget tették már miattam. Meg fogom őket védeni, még ha az életembe kerül is. Rámosolyogtam a kislányra és egy szellővel tovatűntem a szeme elől, vissza a sötétbe Márk mellé, s a végzetem felé...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vampirkent.blog.hu/api/trackback/id/tr62391841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása